Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Lupin III: Babilon Aranykincse szinkronosan!

2009.06.04. 23:00 | fdave | 1 komment

Címkék: anime lupin

Kisség megkésve vettem észre, de az AnimeAddicts oldalára felpakoltak egy szinkronos Lupin III filmet, méghozzá a The Legend of the Gold of Babylon című mozi magyarított változatát. Elméletileg csakis regisztrált felhasználók szedhetik, így néhány kattintás, és már hozzá is juthattok a valószínűleg első magyarul megszólaló Lupin mozihoz. Ez azért eléggé kihagyhatatlan ziccer! Az eredeti hangokat természetesen nem múlják felül, de első nézésre eléggé rendben van az egész. (Jó, Lupin hangja elég fura, de ettől függetlenül még kötelező!) Erre találjátok!

update: Az egy napos leállás után újra teljes sebességgel hajózik az AnimeAddicts honlap, a ZongoBlog, és valószínűleg az ország kedvenc animés oldala. Kattintsatok rá, mert bár eddig is szép volt, a frissítés után valami gyönyörű lett. Így kell ápdételni. Mindezek mellett ahogy láttam, még profilt is bővítettek: animék mellett visual novel- és mangaleírásokat is olvashattok, de a letöltések is megmaradtak. Egy ideig pénzhiányról is susmorogtak, de már támogató például az AnimeStars magazin, illetve fictionkult.hu . Ez utóbbin képregények is találhatóak, méghozzá magyar fordítással ellátva. Azért ha tehetitek (remélem lehet ilyet kérni itt a törvénytisztelő blogos világban), néhányszor kattintsatok a AA honlap reklámjaira. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr141146904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chavez 2009.06.08. 16:10:25

Most tudtam csak meg én is, hogy megjelent nálunk VHS-en. Meg is lepődtem. :o
süti beállítások módosítása