Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Movie Maker...

2010.08.03. 10:59 | fdave | Szólj hozzá!

Címkék: linkelő segítség movie maker

Az elmúlt napokban édesapám 50. születésnapjára készítettem Windows Movie Maker-ben fotókból összeállított "diavetítést", zenével, meg észveszejtő effektekkel megtámogatva. Maga a program nem annyira rossz, mint amire még régről emlékeztem, igaz nem is nagyon jó, de amennyi baromságot összehozott ezúttal, azt csakis a születésnap közelsége miatti hajrá miatt nem jutalmaztam egy gyors laptopösszetöréssel.

Az még hagyján, hogy elég kezelhetetlen az idősora, de (és most figyelj), ha elkészülsz egy klippel, és elmented, mert mondjuk holnap még szeretnéd folytatni, akkor a következő megnyitásnál eltűnik az összes effekt, amit belepakoltál. Illetve ott van, de a program nem képes érzékelni, így újra kell csinálni az egészet. Aztán valami miatt a gépen közzétenni sem engedte a videót, de ezen már fenn sem akadtam. A neten többeknek is gondot okozott egyébként az előbbi probléma, így ma újra megcsináltam, és ki sem léptem a programból egészen addig, míg minden teljesen kész nem lett.

Vistám van, ami már annyi könnyedséget ad, hogy egyből sikerül DVD-re rakni a dolgot, mert van egy kis DVD-készítő program benne. Ehhez nagyon hasznos tanácsokat adott ez az oldal: lacy.hu/windows_vista/dvd_keszites , örök hála nekik.

Mivel az albérletben vagyok, ahol nincs dvd-lejátszó, így a holnapi átadásnál élesben fog kiderülni, hogy elviszi-e a régi lejátszónk ezt a jóégtudja milyen formátumot, amibe konvertálva lett. Remélem igen...

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr782195189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása