Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - you just keep me hangin' on

2008.07.02. 20:06 | fdave | 1 komment

Van minden nyelvben olyan szó vagy szófordulat, ami akár jelentésétől függetlenül is a kedvencemmé válik, mert vagy a hangzása olyan jó, vagy csak egyszerűen jólesik mondogatni. Angolban ilyen az agenda szó, illetve a legjobb a you just keep me hangin' on! Nos arról, hogy ezt így favorizálom, különböző zeneszámok tehetnek, ebből szemezgetek most.

Egy igencsak határesettel kezdek, hogy aztán a fokozatosságot betartva a cikk vége felé eléggé elmerüljünk a témában. Mark Ronsonról tudjuk ugye, hogy producer, és hogy nemrég összehozott egy szerintem szerethető albumot, melyben szerencsére nem a csudálatos Timbaland receptjét követte. Amíg ő kezében tartja a pop piacot, addig Mark Ronson inkább a háttérben marad, igényesebb számokhoz adja a nevét, satöbbi.

A Stop me című száma egy dettó ugyanolyan című Smiths dal újragondolása, elég rádióbarát módon. Az énekhang kellemes atmoszférát teremt, bár lehet, hogy a kellemes rossz szó rá, lehet, hogy valakinek szorongást okoz, de szerintem jó. Félreértés ne essék, nem hallgatom ronggyá ezt a számot, elég távol áll az ízlésemtől, meg hát jogosan adódik a kérdés, hogy akkor mit is keres itt. Nos ha valaki türelmesen végighallgatja, a végén elcsíphet egy Vanilla Fudge nyúlást (vállalt, persze)!!! És nincs is több kérdés, hogy miért került ide, ugye? :)  Egy kis malőr miatt csak egy koncert verziót tudok mutatni nektek, de ugyanúgy működik, szóval hatás ugyanaz!

Tessék:

 

Éééés itt vannak ők, a kedvenc pszichedelikus rockbandám, a VANILLA FUDGE! Minden lemezük külön misét érdemelne, hatalmas élmény egytől egyig, de ugye most a téma adott, így egyik legpopulárisabb slágerüket hoztam nektek, mely címe..., na, hát igen: you just keep me hangin' on! A zenészek mind legendák, mond valakinek valamit a Cactus név például? Carmine Appice és Tim Bogart voltak a legnagyobb arcok, bírom is őket nagyon, és még annál is jobban. Kicsit fura, hogy ezzel a számmal kedveltem meg őket igazán, azt hiszem ez volt az első, amit hallottam tőlük. Később derült ki igazán, hogy milyen banda is ez, szóval csak ajánlani tudom, feltéve ha már nem ismeri valaki ugye. Az előbb V F nyúlást említettem volna? Az eredeti ugyanis a The Supremes hattalmas slágere volt, legjobb tudomásom szerint. Érdekességképpen megéri megnézni azt is, de én inkább jót nevettem rajta. A Vanilla Fudge verzió meg annak paródiája is amellett, hogy zseniálisan hangszerelt szerzemény.

 

 

Az utolsó pedig aztán már tényleg az a klipp/szám lesz, ami ezek közül a legnagyobb hatással volt rám. Feltételezem, hogy láttátok a Trainspotting című filmet, amiről persze el lehet mondani, hogy azért szar, mert annyian szeretik, de oltári nagy igazságtalanság lenne. Szóval maradjunk annyiban, hogy egy zseniális kultfilm, egy olyan könyvből, amit szintén agyonfényeztek, én még sajnos nem olvastam. A szőnyegbesüppedős rész hatásos aláfestője ez a szám, a filmen pedig Ewan McGregor ragyogót alakít. Nincs mit hozzáfűzni, talán még annyit, hogy végülis a középsulis osztályunkban volt közkincs a szerzemény. Majdnem sikerült megoldani azt is, hogy erre ballagjunk el, de aztán maradtak a jól bevált, nyárspolgári énekek. :) Előre is elnézést azoktól, akik most valamelyik eredeti, Lou Reed-del készült videóra várnak, mert most egy Trainspottingos részlet lesz az.

Most jöjjön ő, amire mindenki várt:

Perfect day (You just keep me hagin' on)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr37550108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raveon 2008.07.02. 20:55:05

A Ronson-féle Stop me-t én is bírom.

Erről a Vanilla Fudge-ról még nem hallottam, csak Vanilla Ice-ról. :D
süti beállítások módosítása