Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Futurama filmek

2008.07.04. 21:27 | fdave | 3 komment

Futurama sorozat a Viasat 6-on hétvégenként, újabban (is) pedig a filmek terén mozgolódik valami. Négy filmet terveznek az alkotók, egyből dvd-s megjelenéssel, közülük kettő már ki is jött. Elvileg mind a négy film együttesen fogja jelenteni az ötödik évadot, részenként négy epizódot jelent.

Az első még tavaly november 27-én látott napvilágot, és a Bender's big score címet viseli.  Most eltekintenék a tartalom ismertetésétől, legyen elég annyi, hogy nekem nagyon tetszett, fergeteges poénok vannak benne. Görbe tükröt tart többek között a mai világban elharapózó spam őrületnek, ami mellesleg az egyik legnagyobb poén a filmben. A animáció gyönyörűen kivitelezett, egy rossz szavam nem volt a megjelenítésre. Az élénk színek, melyeket már mindenki megszokhatott a sorozatból, itt is ugyanolyanok, ha nem szebbek. Eddig nem néztem Futuramát, de újabban hűen követem azt is a tévében. Az első film trailere:

 

 

A második film a The beast with a billion backs címmel jelent meg. Az Usában június 24-én jött ki, tehát még nagyon ropogós produkcióról van szó. Ehhez még nem készült el a magyar (maszek) felirat, így kénytelen voltam angolul végignézni. Az angol hallásom nem a legjobb, így nekem tökéletes volt az angol hang plusz angol felirat kombó. Poénok szintén mindent visznek, és itt is megtalálható az a jellemző tendencia, hogy a készítők, akik ugye Futuramán kívül Simpsonékat is jegyzik, szívesen túloznak, minden apró dolgot globálissá duzzasztanak, és valahogy működik. Itt sincs ez másként, egy igen elkoptatott klisét terjeszt ki földkerekség méretűre, és ez olyan nyilvánvaló dolgokat hoz felszínre, amik mindeddig itt voltak a szemünk előtt, mégsem mondta ki még nyíltan senki sem. A szerelem témája mindig nyerő ötlet, van masszív rajongótábora :), illetve a szót mindenki ismeri, de ilyen fura tálalásban nem mindig találkozhatunk vele. Személy szerint hálás vagyok a készítőknek azért a kétszer másfél óráért, amit nekem nyújtottak a két filmjükkel.

Trailer:


A következő kettő megjelenési (várható) ideje:
Bender's Game (idén november)
The wild green yonder (jövő április)

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr43553838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2008.07.16. 07:59:19

Bender`s Big Score-t imadtam, a 2. "epizod" megnezesehez meg nemvolt idom , mindenesetre jovolt az elso reszt audiokommentarral is megnezni, hallgatni mit okorkodnek a szinkronhangok +a keszitok ;)

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2008.07.16. 08:01:23

ja es idokozben mar van .hu felirat a 2.-hoz is ;)

fdave 2008.07.16. 09:50:17

Köszi anarchoid, a héten megnézem úgy is! ;)
süti beállítások módosítása