Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Azám

2008.07.10. 23:54 | fdave | 2 komment

Az utóbbi időkben pedig ilyen dolgokban jeleskedtem.

Igen, alig jutott időm másra, mert emberek százainak kellett örömöt okoznom azzal, hogy megadjam nekik azt, amit minden nyáron, minden pillanatban akarnak: a FAGYLALTOT!

Pénz és lehetőségek híján felcsaptam fagyikihordó kismotoros közönségbarát frontembernek, és a környező településeket láttam el jóval. Fontosnak éreztem, hogy örömömben ti is osztozkodjatok, marakodjatok, ezért hoztam néhány képet, hogy igazamat bizonygassam:

Ez a gömbvillámom. Gyorsabban elérem céljaimat, mint azt a MÁV bármikor is tenné, igaz hálátlan vagyok. Ezúton szeretném megköszönni a MÁVnak kitartó munkáját, hogy minden nap elvitt munkahelyemre, este pedig haza is szállított. Meg még azt is szeretném megköszönni, hogy a hírekből sorozatosan hallott leépítések ellenére kis vasútvonalainkra újabb kalauzokat vesznek fel dolgozni. Biztos jövő, nagy perspektívát látok a munkahelyemen, satöbbi satöbbi. A héten két tanulót is betanítottak, ők adtak nekem jegyet, meg is voltak és voltam illetődve rendesen, de hát ez van. Szóval gömbvillám. Nagyon húz, és az sem jelentett problémát, hogy életemben most ültem kábé harmadszor motoron, minden ment, mint a karikacsapás. Az üzemanyagtartály naponta ürül, hajszálhíján értem vissza mindig a bázisra. Ez normális egyébként?

A legutolsó napomon szerencsére a legtávolabbi útvonalra küldtek, fél flakon pótbenzinnel. Mondanom sem kell, hogy amint elértem a legtávolabbi pontot, kifogyott a benzin, így el kellett használnom a fél! üveg benzint. Na de ki gondolta volna, hogy a fél üveg nem lesz elég a majdnem másfél órás motorozáshoz? Hát én azért tudtam. Így is lett, aztán rövid várakozási idő, míg főnökömék meghozták az utánpótlást. Félek a sötétben.

Egyébként tök jó kis munkahely volt, egész nap csak fagyit árulni, és tudni, hogy mire fogom költeni a megkeresett pénzem. (erről majd egy másik posztban, képregények, de nem akármilyenek)

Volt időm gondolkodni két falu közt, így sok hülyeség járt a fejemben. Először is fura párhuzamot vontam a francia képregényalbumok itthoni fogadtatása és a puncs közt. Egyik sem népszerű annyira, mint a vetélytársai, mégis meg van a masszív rajongótábora. Nekem is vinnem kellett mindig egy edénnyit belőle, általában el is fogyott. Legyen ez így a Largoval, XIII-mal és Sörmesterekkel is. Egyébként csak nekem számít gáznak, ha valaki puncsot eszik? Valahogy az emlékeimben van a puncsos kifejezés, amit tudjuk kikre sütöttek rá, és nem tudok elvonatkoztatni tőle. Megkóstoltam, és nem is finom. (de azért vegyék csak, vegyék csak, így lesz még több XIII-unk)

A képen éppen már el is fogyott a puncs.

 

Aztán: elgondolkodtam, hogy miért is fagylalt a fagylalt. Mi ez a nagyzás, honnan ez a lágy fanyarság, utánozhatatlan ízharmónia, satöbbi. Nem ám fagyasztják ezek szerint, hanem FAGYLALJÁK. Nem mindegy, kemény marketingkampány előzte meg gondolom anno az egész felfuttatását, melyben talán még maga Bagaméri is részt vett. Nem néztem utána a fagyikészítésnek, de főnökömék nem hiszem, hogy fagylalták volna. Fagyipor, be a gépbe, valami folyadék, aztán be a mélyhűtőbe: FAGYASZTANI!!! Na mindegy. :)

Persze ez a rövid idő sem telt el bunkók nélkül. A vásárló az első, ezt nehezen tudom lenyelni, nem lesz belőlem jó banki szakember, vagy miaszösz. Én kedves vagyok, szimpatikus, jóképű, magas, pozitív kisugárzású, mégis. Hiába minden, ha léteznek olyan kisgyerekes! anyukák, akik felkapják a vizet egyből. Most őszintén, eddig a többség nekem adott igazat. A nő így kért: egy kétgombócos csoki legyen... fél perc szünet...meg egy citrom. Én a naptól nyomottan utánakérdeztem, hogy két csoki, meg citrom? Erre megismételte, én ismét nem értettem. A nő ökölbe szorult kézzel, szeme villámokat szórt. Én harmadszorra sem értettem, de akkor már én is felidegesedtem. Aztán kihozta, hogy kér egy csokit, meg egy citromot. Anyádat, mondom, én kérek elnézést. Erre még rájátszik az a tény, hogy egy zsákutca végén áll a házuk, csak miattuk mentem be oda. Azóta nem ettek fagyit.

Persze ment itthon is a szivatás, hogy fagyisfiú, meg hasonlók, de hát elviseltem, hisz tudom, hogy nemsokára a teljes Old boy mangát a polcomra tehetem, néhány magyarral egyetemben. :)

Összességében ez egy kicsit nem ide illő élménybeszámolós posztra sikeredett, de hát kellenek ilyenek is néha. Remélem tetszett, én jókat röhögtem munka közben. Sziasztok!

(mennyire közhelyes ideszúrni a végére mentoromat?)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr67563056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raveon 2008.07.16. 19:14:40

A soki öntet feliratról nekem a „solás” jut eszembe. Fénymásolóboltban dolgoztam mostanában, egy hónapja léptem ki és a „solás” azért volt kint, mert a főnököm le akarta szedetni a fénymásolás feliratot (hogy miért azt most hagyjuk). Én meg valahogy lusta voltam minden betűt leszedni. Namármost időnként voltak ilyen unatkozós órák, amikor a biztiőrrel már az összes viccet elmondtuk. Aszongya ő kér solást. Visszakérdezek, mi a faz van. Hát hogy ki van írva. Pihent agyammal fogtam a cég lógójával megspékelt cetlit és ráírtam, hogy solás majd odaadtam neki. Kérdezi mennyibe kerül, én meg mondtam neki, hogy a solás az mindig annyiba kerül, amennyi pénz éppen az ember zsebében van. Arra a napra mindketten végérvényesen lefáradtunk. :D

Volt egy konkurenciánk aki (két üzlettel volt arrébb, amúgy én jóban voltam vele, csak a főnököm nem) feleannyiért adta a fénymásolást és már a tököm teli volt a szokásos felháborodott kérdéssel: mé’ van az, hogy itt ennyi ott meg annyi? Úgyhogy kiírtam:

„Tisztelt vásárlók!

Lövésem sincs miért kerül nálunk x Forintba a nyomtatás (ami fénymásolás, csak ugye… – a szerk. :), nem én találtam ki és hogy őszinte legyek nem is érdekel. Kérem ez irányú meglátásaik, tanácsaik közlését mellőzzék. Köszönöm.”

Aztán kénytelen voltam levenni, mert néhány vevő nagyon viccesnek találta azt, hogy miután elolvasta a kiírást, mosolyogva megkérdezte, hogy miért kerül ennyibe a cucc, miközben a fejével bökdösött a felírat felé, hogy értsem a poénkodását. Namennyapicsába, gondoltam magamban a Bruce Willis-féle hangzással.

Hülye vevők nagyon sokan voltak, de azért volt sok nagyon kedves ember is.

Kedvenc hülye esetem:

Jön a fazi, már látom, hogy nem lesz egyszerű eset. Ő névjegykártyát szeretne. A legegyszerűbbet, legolcsóbbat. Viszem neki a fehér karton A/4-est, hogy jó lesz-e az a papír. Aszongya, hogy jó-jó, de ő olyan kis névjegykártyát szeretne… áááááááááááááááá!

De volt még jópár ilyen. Egyébként egyszer levették rólam a szellemet is! Nő jön, valami varázskört fénymásolt az ágya alá, aztán megkérdezte, hogy ha már olyan kedves vagyok, nem akarom-e, hogy megnézze van-e rajtam szellem. Mivel két órája nem volt vásárló és hülyére untam magam, belementem. Levette a szellemet rólam. Két hétre viszont begyulladt az egyik lábujjam.

Naszóval ilyenek. :D

fdave 2008.07.17. 22:58:10

Látom ott is mennek a vicces dolgok. Pontosabban mentek, mert ahogy olvasom, már kiléptél.
A rontást jó, hogy levették rólad, mert hasznos. Uri Geller sem csinálhatta volna szakszerűbben. De vigyázni kell, mert abban a szakmában is sok a sarlatán. Sőt igazából abban a szakmában vannak a legtöbben.
Én nemegyszer mentem el egy jósda előtt, ami soha sem volt nyitva, de kint van egy tábla egy telefonszámmal, ami nonstop hívható.
amúgy húgommal lelkes nézői vagyunk a budapest tévének, már ott tartunk, hogy betelefonálunk. :)
süti beállítások módosítása