Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - mielőtt elfelejtenénk…

2008.07.16. 20:19 | raveon | 6 komment

 

Remek számok, remek klippekkel. Kár, hogy ezeket akkor sem játszották túl sokat, javarészt csak éjféli alter műsorokban kaptak helyet és most sem kerülnek elő, pedig én simán játszatnám őket egy So 00’s jellegű műsorban.

 

A Feeder egy walesi banda, mely 1992 óta zenélget nekünk. Az alábbi klipp eredetileg nem ehhez a 2001-es számhoz készült, hanem egy másikhoz 1998-ban. Szerintem nem baj, hogy végül a Piece by Piece kapta meg a videót, eléggé passzol a kettő.

 

Feeder – Piece by Piece

 

 

 

A következő zenekar a country fővárosából, Nashville-ből származik. Bevallom sose néztem jobban utánuk, azt viszont soha nem értettem, hogy nem lett ez egy nemzedéki klipp, mint mondjuk az Alien Ant Farm „Smooth Criminal”-ja. Viszont cserébe a Bebe-Nagy Feró páros jól lenyúlta az Argo főcímzenéjéhez az egészet.

 

Hot Action Cop - Fever For The Flava

 


 

Mint szám szerintem ez kevésbé fog tetszeni nektek, én viszont nagyon szeretem, a klipp pedig marhajó:

 

UNKLE – An Eye For an Eye

 


A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr88571518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fdave 2008.07.17. 22:52:40

Köszi raveon. Ismét jól sikerült.
Egyébként nem tudom, mire alapozod azt, hogy nem fog tetszeni az Unkle! :) Én amikor először láttam az emtívín, épp focizni indultunk, de meg kellett várnom, hogy a végén kiírják az előadó nevét, mert mondom ezzel úgysem találkozok többet, kár lenne érte. Aztán meglepődtem, hogy Unkle. Tök jó dolgokat csinálnak, tavaly asszem a szigeten is voltak, csak a vendégénekesek nélkül. Kedvenc számom a burn my shadow, amiben Ian Astbury énekel. a klippje annak is frenetikus, de az nem animációs.
Astburyt bírom, pontosabban bírtam egészen addig, amíg a kezeim közé nem került egy doors dévédé, amin ő játszotta morrisont. komolyan játszotta, megpróbálta minden gesztusát utánozni, és ez nekem egyáltalán nem jött be. Cultban viszont csípom.
Hot Action Cop-ról még életemben nem hallottam. De ez a szám alapján nem is nagyon fogok szerintem. Nekem nem tetszik. Az egész hangulatában van valami, ami egyszerűvé, és számomra felejthetővé teszi. Remélem nem szidsz tovább.. :)
Feeder viszont klafaaaa!

raveon 2008.07.18. 12:10:55

Nekem az Unkle-től a Be There a kedvencem (a klipp is), azt is egy ilyen éjjeli Alternative Nation videókazira vevés közben fedeztem fel, mint sok mást.

HAC: úgy látszik ez tényleg csak nekem jön be. :)

exactlee 2008.07.19. 20:07:10

Képregényekről már nem is fogtok írni? :)
Egyébként meg asszem ez az első hármas aminek mindegyik tagja tetszett első hallgatásra. Mondjuk én a Hot Action Copnak már ismertem ezt a számát.

fdave 2008.07.19. 23:56:19

Már vártam, hogy mikor kerül szóba ez. Természetesen lesznek, de nem mondjuk meg, mikor. :)
Most viccet mellőzve, sajnos raveonnak, meg nekem sem engedi időnk, hogy egyszerre mindennel foglalkozzunk, amikor meg nincs dolgunk, pihenünk. Azért olvasunk is, meg nézünk, meg hallgatunk, de én az utóbbi időben pl csak hallgattam. Szóval ezért. :) Amúgy tényleg lesz, csak a lustaság is közrejátszik, nem is kevésszer.
A zenét meg legalább annyira szeretem, mint a képregényeket. :)

raveon 2008.07.20. 10:04:46

Az a helyzet, hogy egyszerre három dologgal szeretnék foglalkozni és a Zongo-ra írás a negyedik lenne a sorban. Mindegy majd megoldom.
Lehet, hogy a "mostani" füzetelést viszont összevonom a következővel.
Azon is gondolkodtam, hogy ebbe nagyon hirtelen kezdtem bele és lehet, hogy jobb lenne, ha ugyan minden hónapban írnék a füzetekről, de nem egyenként hanem mondjuk két számot egyberakva vagy ilyesmi. Még filo.
Jelenleg a Weitch-féle Swamp Thinget olvasom, amiről most viszont biztos nem fogok írni, mert csak három kötet jelent meg eddig belőle és szeretném majd egyben megírni róla a véleményem. Mondjuk azon gondolkodtam, hogy újra el kéne már olvasni a Sandman első tépébéjét és arról úgyis írni akartam (különösen zhalasznak, akit már győzködtem, hogy kezdjen bele :))

Ja, nem tudom láttad-e, de a newsarama-n végre közzétettek egy előzetest a korábban említett Unknown Soldier-ből:

www.newsarama.com/php/multimedia/album.php?aid=19701

exactlee 2008.07.22. 10:20:08

Kösz a linket, ez a sorozat is érdekes lesz a preview alapján.
süti beállítások módosítása