Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Vasárnap 1. - klippek

2008.07.27. 18:51 | fdave | Szólj hozzá!

Vasárnap a hét és egyben a Hiperkarma hét utolsó napja. Irdatlan mennyiségű dolgot sűrítek ide, és szerintem kár is lenne egy posztban letudni ezt az egészet. Így marad a tördelés, szóval a vasárnapi első poszt itt kezdődik.

A Hiperkarma klippjei soha nem örvendtek akkora népszerűségnek, sőt általában csak az alternatív műsorok (Alterna-Viva) tűzték műsorukra. Egy-két kivétellel természetesen. Legjobb tudomásom szerint gyűjtöttem egybe a klippeket, ha kimaradt volna esetleg valami, nyugodtan szóljatok. /Szó volt/van egy Zöldpardon videóról, amit nemrég készítettek el, de valami folytán nem került adásba sem még. A honlapra sem került fel azóta, de be van ígérve./ Az időrendtől néhány esetben elvonatkoztatok, bocsi így előre is. No lássuk:

Lidocain - érdemes megnézni, tudtommal ez nagyon kevésszer lett leadva. Én például egyszer sem csíptem el sehol sem anno.

Hiperkarma

Mitévő (érdekessége, hogy egy ismerős helyen készült, történetesen valami képregényfesztivált is rendeznek abban az Árokban újabban :) )

Amondó

Dob + basszus

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr10588141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása