Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Roger Langridge

2008.09.03. 22:16 | fdave | 1 komment

A Newsarama segítségével találtam rá Roger Langridge képregényrajzolóra. Stripeket készít melyek nagy része hozzáférhető a netes oldalán. Webcomic tulajdonképpen, és szerintem zseniális. Több címe is fut az oldalán, közülük én Fredet, a bohócot, illetve a Singing in the Brain-t ajánlanám. Gyönyörű rajzok, színezés esetén pedig szép színekkel operál. A Comics Journal több számában is szerepelt (rav? :)), illetve a Fantagraphics kiadott egy Fred the Clown kötetet, 196 oldal, potom pénzért: 17 dollárért.

Linkek:

Fred the Clown (itt ezeket a stripeket találjátok, alsó képre kattintva folytatódik, illetve az oldal fejlécében navigálhattok a többi stripre is)

www.webcomicsnation.com/rogerlangridge/classicfred/series.php

Itt pedig a kiadvány adatlapja a Fantagraphics oldalán:

www.fantagraphics.com/index.php

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr49647298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raveon 2008.09.03. 23:12:23

Beletaláltál. :) Comics Journal 284. Langridge volt az, akivel az első 40 oldalas interjút olvastam. Szerepelt többek között a Heavy Metalban és a Strange Eggs projektben is. Egyébként jó kis egyedi stílusa van, de a poénjai nem mindig fekszenek. Eleinte a tesójával próbálkozott - márminthogy a testvére írta a cuccokat, ő meg rajzolta. Nekem "figurailag" a Malevolent Nun jött be a legjobban tőle.
süti beállítások módosítása