Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - megfogadott ajánlatok

2008.09.06. 22:27 | fdave | 3 komment

A héten engedtem mindennemű ajánlásoknak, amiknek csak nagyon ritkán szoktam, és nagyon sok érdekes zenekarral sikerült megismerkednem. Az ajánlók neveit nem írom, úgyis tudja, aki.

A gót dolgok olyannyira távol állnak tőlem, hogy a nemsokára következő hasonlathoz nem is sikerült felidéznem egy zenekari nevet sem. Mindenesetre egy lányismerősöm eléggé elmerült a témában, és amolyan bevezetésképp, vagy gót light-szerűen a Crüxshadows egy számát mutatta meg nekem. Ezt a számot linkelem most én is, bár azóta szereztem be tőlük albumokat is, és a Marilyn, my bitterness című számukat nagyon tudom még ajánlani. A Crüxshadows tehát olyan, mintha a Depeche Mode/Bonanzát kereszteztük volna .....-val. Na ide nem tudtam behelyettesíteni. :)

Crüxshadows: Deception

Az utóbbi időkben kezdtem már oda jutni, hogy csakis a legigényesebb zenéket hallgattam, amit képtelen voltam huzamosabb ideig csinálni, így kirúgva a hámból, pótoltam nagy lemaradásomat punk téren, és eljött nálam az Exploited ideje! Olvastam, hogy volt győri koncertjük, ami valami balhéba torkollott: Chavez? :) Most a Beat the bastards című számot hoztam, de egész hallgatható az összes többijük is, és ne feledjük azért státuszszimbólum mivoltukat sem, illetve ha jól tévedek, övék a punks not dead is.

Az utolsót szintén a Crüxshadowst ajánló csajszi "hozománya". Soha nem zárkóztam el a japán bandáktól, sőt egyik kedvencem is japán, bár ez a fajta külsőségekre is adás engem taszít. A szám sem különösebben jó, de az intróját könnyű betanulni gitáron, és lehet a szexi mangalányoknak feszíteni, hogy te ilyet is tudsz. Érdekesség is, hisz legalább láthatjuk, hogy manapság mi a menő zene a japánorientált lányoknál. :)

Gazette: Cassis

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr76651658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exactlee 2008.09.07. 11:27:50

No lássuk, véleményezek én is de jó röviden, hogy könnyen bele lehessen kötni.
Crüxshadows: késtek vagy 15-20 évet, akkoriban volt menő ez. Nekem nem jön be, akkor már inkább Cure, vagy az említett Depeche Mode.
Exploited: Ehez nincs mit hozzáfűznöm, hallgatni kell a hardcore/trash punkot is. Szóval nekem bejövős.
Gazette: Gyenge pop fos.
Viszont volt egy olyan megjegyzésed, hogy mostanában csak a legigényesebb zenéket hallgatod. Hogy lehet valami legigényesebb?

fdave 2008.09.07. 11:55:08

Igaz, rosszul fejeztem ki magam. Arra értettem, hogy pl Airt hallgattam, ami szerintem az egyik legjobb francia csapat, és sok számuk annyira szépen kidolgozott, hogy csak ámulok. És a többi, általam hallgatott dolognál is rendre a sokat ígérő, és legalább annyit adó albumokat nyomtam előrébb a hallgató listámon. Más kérdés, hogy az effajta "igényességet" jó hallgatni, csak sokáig kibírni nehéz.
Ami a Gazette-t illeti, egyetértünk.

Chavez 2008.09.08. 17:50:54

Nem volt semmi balhé, fel lett fújva a dolog.
Igazából annyi volt, hogy a buli végén kijött a rendőrség, mert a lakók panaszkodtak a zajra és persze a színes tarajok láttán néhányan mindjárt huligánokat vizionáltak. Az akkori polgármester is megjelent, hogy méginkább legyen min csámcsognia a sajtónak, de tulajdonképpen ezen kívül semmi nem történt. (Néhány szipust bevittek a közelből.)
Sokan voltak kis helyen, ezért elviselhetetlen volt a meleg, és néhány idióta meg úgy gondolta, hogy vicces lehet gáz-sprayt eregetni a levegőbe. Nem volt az. A koncert amúgy bitang jó volt!

Az Exploited alap, de azért egy igényesebb punkzene rajongó tudja, hogy igazából az Exploited nem túl jó csapat, és nem is talált fel semmi különlegeset. Persze ettől még szeretjük. Ha már igazi botránybanda kell, akkor az abszolút kedvenc punkzenekaromat, a The Anti Nowhere League-et ajánlanám!

So What
www.youtube.com/watch?v=AH7pOUm5s9k

Woman
www.youtube.com/watch?v=sHlnwCqSFRk

For You
www.youtube.com/watch?v=IRfX3oK1fgY
süti beállítások módosítása