Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - Polysics

2008.10.11. 00:18 | fdave | 2 komment

Eheti válogatásunkban egy érdekes formációval ismerkedhetünk meg. Nemrég hallgattam végig a japán zenekar We ate the machine című korongját, és ehhez fogható popzenével én még nemigen találkoztam. Egyszerű dallamokat felhasználva alkotnak valami már-már befogadhatatlan, mégis értékes zenét. Sokszor volt olyan érzésem, hogy az éppen hallgatott hangot úgy csalták ki a hangszerekből, hogy például találomra ráütöttek/ráültek a zongorára, illetve rácsaptak a gitárra. Némelyik számban szinte a muzsika széteséséig is elmennek, ahol már azt hittem, soha nem keverednek vissza az alaptémához, valahogy mindig megoldották. Nem mondom, nem egy egyszerű hallgatnivaló, főleg egy egész album, de aki fogékony az ilyesmire, annak szívvel ajánlható. Álljon hát itt három találomra kiválasztott videójuk, melyekből talán mindenki tiszta képet kaphat az említett formáció munkásságáról.

Electric Surfin' Go Go

 

 

Each life, each end

 

Domo arigato Mr Roboto

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr100707886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exactlee 2008.10.13. 20:33:50

Hehe, ez tipikusan az az eset, hogy így belinkelve simán elhallgatom, de magamtól ilyet biztosan nem tennék be.

fdave 2008.10.13. 23:30:10

:)
Pedig jó az említett album, börze felé végig is hallgattam, hazafelé azonban már én sem vállalkoztam rá. Bár az is igaz, hogy az lett volna a sokadik végighallgatásom. Arra viszont jó volt, hogy felfedezzek benne egy nagy rakás tudatosságot, ami először kuszának tűnt, most teljesen kivilágosodott, és érthetővé vált számomra.
süti beállítások módosítása