Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - vegyes

2008.12.06. 16:02 | fdave | 2 komment

A nem nagy fantáziát sejtető cím ne tévesszen meg senkit sem, a tovább után egy elég érdekes kis egyveleget állítottam össze a hétre. Folytatódik az Ezt nem hiszem el sorozat, ha csak egyetlen videóval is, jön a Prodigy, valamint remélem másokat is sikerül meglepnem a harmadik videóval. Katt.

Ezt nem hiszem el! :) Az Apache vs szavakat a youtube keresőjébe gépelve egy rakás videót kidob. Sajnos az összeshez ugyanaz a klip szolgál alapjául, a zene pedig különböző számok feldolgozásai. Egyet elég megnézni közülük, de hát hihetetlenek. Komolyan. :) (ja és ezt is szobatársam találta)

 

A következő egy Prodigy koncertfelvétel. Régebben nagyon sokat hallgattam őket, erre most véletlenül bukkantam. Tudom, tudom, már lerágott csont, de akkor is jók. Ja és jövőre új album!

 

Végül pedig: az új (szerintem zseniális) UPC reklámok legviccesebbikének zenéjét én nem igazán ismertem. Aztán mint kiderült, a The Hives játsza azt a számot. Remélem van még, aki velem együtt most döbben rá, hogy EZ AZ A SZÁM. :) The Hives - Tick tick boom

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr7807835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raveon 2008.12.06. 21:20:39

Én tudtam, hogy az egy Hives szám, de hogy melyik azt, bár őszintén szólvanekem mindegyik számuk olyan hasonló.

Az első klipp meg tényleg nem hiszem el kategória, de ha már arról van szó... ezt ma láttam a VH1-on:

www.youtube.com/watch?v=Vy1ueZf1WMQ

csabszi 2008.12.08. 19:47:09

Hives szám vagy fifában vagy maddenben volt valamelyik évben
süti beállítások módosítása