Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - A hetem hű lenyomata

2009.01.18. 08:42 | fdave | Szólj hozzá!

A héten ismét szélesedett a paletta, ezért most a három általam legtöbbet hallgatott banda videója következik. A tovább után olyan nagyágyúk jönnek, mint a tavalyi év dalát szolgáltató MGMT, vagy a friss ismerkedőpartner Volbeat, a végén pedig egy katartikus dal a The Glasspack-től.

 

Az MGMT jó kis banda. Sziruposság vádját szvsz ügyesen kerülgető zenekartól most nem azt a számot hoztam, amit mindenki várt és fúj kívülről.

MGMT - Kids

 

Rengeteg régebbi Volt és Sziget videót talált szobatársam, amik nagy része igen megmosolyogtató, sőt kabarékkal vetekedik némelyik (ha újra rájuk találok, jövő héten jönnek szép sorjában). Ezek egyikén tűnt fel a Volbeat, akikről mintha már hallottam volna, de nem tudtam hirtelen hova tenni őket. Aztán az új ZalaEstben is ők vannak meginterjúvolva, az egyik albumuk pedig már kezd rongyosodni a lejátszómon. Most jöjjön egy véletlenszerűen kiválasztott videójuk.

Volbeat - The garden's tale

 

Végül pedig egy véletlen találkozás: The Glasspack. A Mantra új albumára kerestem rá az egyik oldalon, és egyik találatra rákattintva, annak tőszomszédságában volt egy link ehhez a zenekarhoz. Elképesztően jók szerintem, az albumuk szintén hallgatásra ítéltetett a héten. Hallgassátok Ti is nagyon nagy szeretettel! :D

 

The Glasspack - Mrs. Satan

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr43883948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása