Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - Monterey Pop Festival

2009.01.30. 04:01 | fdave | Szólj hozzá!

Nemrég volt ismét a tévében az Utolsó nap, vagy valami ehhez hasonló című sorozat Jim Morrisonnal foglalkozó része. El is felejtettem, hogy mennyire szánalmas és semmitmondó műsor volt anno, így nekiültem újfent. De mostantól nem felejtek, ahogy az is eszembe ötlött, hogy a Monterey Popfesztivál koncertfilmjét is nagyon régen adták már le. A videó, amire felvettem elveszett, ezért invitállak titeket most a tovább után egy kis múltidézésre. Persze a 3-mas szám bűvöletében, így a teljesség igénye nélkül.

Először is nem az eredeti fellépők sorrendjét veszem alapul, így egyből az arcokba csappantom a Jefferson Airplane ott készült videóját. Ritka élmény, annyi szent. :)

 

 

Másodjára jöjjön mondjuk a The Byrds, akiket nagyon bírtam még amikor csak ismerkedtem a zenével. Most is jó hallgatni őket, de azért valljuk be, vannak náluk sokkal nagyobb nevek is a válogatásban.

 

 

Végül pedig mit szólnátok egy kis hátborzongató Janis Joplin számhoz? Jöhet? Akkor pléj és indzsoj. :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr44911579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása