Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Nyugati utazás, avagy a majomkirály története

2009.02.09. 07:59 | fdave | 2 komment

Fontos regény, ezt vágom, de egyszerűen képtelen vagyok hozzájutni! A közeli városi könyvtárban nem is hallottak róla, úgyhogy egy távolabbi város könyvtárára kell fanyalodnom, persze feltéve, ha nem lesz esetleg egy példány kedvenc antikváriumom egyik sarkában elrejtve a kíváncsi szemek elől. Szinte mindent elolvastam róla, amit magyarul írtak, már tényleg csak maga a mű van hátra, de hát, mint tudjuk, ami késik, az nem múlik. Ekkor ma vezetés közben az emerkettő....Petőfi Rádióban lejátszottak egy részletet egy bizonyos Monkey: Journey to the West című "operából" (az egyáltalán??). Hazaérve rákerestem, és érdekes dolgokra bukkantam. Például egyből azt, hogy lassan már fél éves az egész, volt egy rakás előadás, és olyan nevek dolgoztak rajta, mint az általam tényleg istenített Damon Albarn (kéne róla is végre egy 3x-t csinálnom), Jamie Hewlett és Chen Shi-Zheng. A rádióban ha jól emlékszem, a Heavenly Peach Banquet-et játszották, és egyből sikerült belehabarodnom annak ellenére, hogy a szövegből nyilván semmit sem értettem.

Közben nálam landolt a soundtrack is, ami egyszerűen csodálatos, tényleg megéri egy próbát tenni vele. Albarn kétségkívül egy sokoldalú zseni, aki a tőle látszólag távol álló műfajokban is képes maradandót alkotni. Multiinstrumentalista a megfelelő szó talán, de a polihisztor sem rossz mindennemű túlzás nélkül nyilván.

Jószokásomhoz hűen linkelgetek is. A talán leginformatívabb magyar link ez volt a témában, de angolul is érdekes volt ez és ez.

Végezetül egy Hewlett által készített rövidfilmmel búcsúznék. Ha valakinek megvan(nak) esetleg a könyv(ek), és meg is akar válni tőle, az küldheti is azonnal a címemre. (zárójelben jegyzem meg, hogy a Bookline antikvár részlegén 12000 Forintot kóstál a két kötet, hehehe)

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr73929350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Komavary · http://orokorom.freeblog.hu 2009.02.09. 09:57:40

www.terebess.com/keletkult/vu_cseng_en_nyugati_utazas_1.pdf

www.terebess.com/keletkult/vu_cseng_en_nyugati_utazas_2.pdf

Ja, és talán az ötödik Mondóban olvasható egy rrragyogó cikk a Majomkirályról és képregényes adaptációiról. Már nem emlékszem pontosan, mikor is írtam :p

fdave 2009.02.09. 11:03:07

Köszi Komavary, de teszek még egy próbát szerintem a 3d-s kötettel ezúttal az egerszegi könyvtárban. Online katalógusukban, most néztem, megvan nekik. A Mondót viszont feltétlen megnézem, ezt méginkább köszi!
süti beállítások módosítása