Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - Marilyn Manson

2009.02.27. 18:43 | fdave | Szólj hozzá!

Bizony ám. Tudtommal már járt Magyarországon, de idén a Volt fesztiválra ismét lelátogat mindenki kedvence. A különösen széparcú :D, de tényleg jóhangú srác három videóját gyűjtöttem most egybe, elkerülve a legkézenfekvőbb számokat. Így könnyen kitalálható, hogy például Nobodies most nem lesz! .

Először is egy régi-új kedvencem, a Burning Flag jöjjön. Két egész érdekes, de képi minőségében már nem annyira kellemes koncertrészletet találtam. Talán közülük ez az, ami a jobbik, de a lényeg, hogy jó kis számról van szó.

Burning Flag

 

Másodjára jöjjön az a szám, amit imádtam akkor, amikor még nagyon sokat hallgattam Mansont.

Death Song

Végezetül gondolkodtam, hogy mi is legyen. Felötlött a Sweet dreams lehetősége, de hát nem akarok tényleg ezerszer elkoptatott számokkal idegesíteni még titeket is: maradtam hát a Lunchbox-nál. Ne feledjétek, hamarosan új album. Talán már meg is jelent!:D Egyébként megsúgom nektek, hogy az első MM album az abszolút kedvenc: semmi sallang, ott látszott meg igazán, hogy mire képes! Jíííháá!:D

Lunchbox

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr55970354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása