Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - március 21.

2009.03.21. 04:56 | fdave | Szólj hozzá!

Ismét eltelt egy hét, az újabb 3x pedig most sem váratott túl sokat magára. Egy régi visszatérő koncertvideóját, illetve egy másik számomra kedves zenekar egy trackjét hoztam el nektek. Végezetül a zseniális Rachid Taha is tiszteletét teszi.

A The Do nevű duóról már régóta nem hallani semmi érdemlegeset, mint mondjuk új album, vagy esetleg egy közeli koncerthelyszín, de a különböző honlapok és a koncertnaptáruk alapján egyáltalán nem unatkoznak: Németországban és Ausztráliában mostanában igen gyakori vendégek.

A következő koncertvideót a MySpace oldalukon találtam. Az énekes csaj továbbra is benne foglaltatik az top3-mamban.:) És hogy ne csak áradozzak, bevallom töredelmesen, hogy a videó elején található tapsoltassuk meg a közönséget dolog nekem is sok volt, de aztán jön az albumuk nyitó száma!

 

A Knet fórumán már áradoztam a Harmonium egy régi lemezéről, onnan is többek között a Dixie című szerzeményről. Itt is fontos megismételnem, hogy a hangszeres francia popzene még mostanában is kísértetiesen hasonló számokat játszik, ami egyrészt ötlettelenségről árulkodik, másrészről pedig a Harmonium zsenialitását tükrözi. A most hosszú címe miatt meg nem nevezett '75-ös albumot ajánlom mindenki figyelmébe, következzék most róla a Dixie:

 

Végezetül jöjjön a Rachid Taha Made in Medina lemeznyitó száma, a Barra Barra. Bár még soha nem voltam egyetlen koncertjükön sem, hatalmas élmény lehet. De most ez mindegy is, marad nekünk a Youtube áldásos tevékenysége:

Rachid Taha - Barra Barra

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr581014346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása