Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Csütörtök

2009.05.15. 02:13 | fdave | 1 komment

Ez a hetem eddig semmilyen volt, de nem úgy a következő. Zh-hét, nevetségesen sok zh-val, hogy aztán letudva azt a hetet, megkezdődhessen a vizsgaidőszak, egyből a zh-kat javító vizsgákkal. Nem sajnáltatásképpen írom le ezt, de hát nincs mit tenni.

Ennél izgalmasabb viszont, hogy egy csomó érdekes megfigyelésem volt az elmúlt néhány napban, és mivel semmi érdemleges képet, vagy videót nem találtam, amit bemutathatnék így hirtelen, leírok ezek közül néhányat.

Elsőként: a kollégiumi szobában viszonylag sok tévét nézünk, és általában mindig vagy sport-, vagy pedig zenecsatornán kötünk ki. Imádom ezeket bámulni, ahogy öröm volt anno a hír is, hogy lesz magyar emtííívi. Megnéztem a kezdőadást, ha jól emlékszem Ákos dallal indítottak, Korai Dalömlés elnevezés ötletességét konstatáltam, és a hajnalban kiváltódott kettős érzésemet, vívódásomat egy laza visszaalvással temettem el mélyre. Azonban mára, nem túl hosszú idő után kiégni látszik ez az egy ideig fellegvárként funkcionáló tévéadó is. Néhány fórumon már volt róla szó, hogy rengeteg reality műsort vettek be a repertoárba, és ezek közül egyik sem egetrengető színvonalú, sőt mi több, a túlnyomó többsége nézhetetlen szar. Én ha tehettem volna, már a Pimp my ride-ot is kitöröltem volna mindenki emlékezetéből, és Xzibit arcát csapkodnám egy asztallapba hobbi gyanánt, de ami mostanában megy, az már tényleg a mélypont. Mondjuk e sorok írása alatt nevetek, mert valahogy érezhető volt, hogy ez lesz, hisz ahogy minden fesztivál ándergrándból méjnsztrímmé válik egy idő után, úgy a zenetévék is eltinisednek, pinkesednek. Ááá megvan: a TRENDI a legjobb szó.

A kísérlet a következő volt. Nem néztem néhány óráig, vagy ha jól emlékszem, egész vasárnap MTV-t, hogy hétfőn kezdődhessen a bevetés: találomra, napi 5-6-szor odakapcsoltam, hogy megtudjam, megy-e videoklipp az adott pillanatban. Tényleg csak kapcsolgatás, nem néztem huzamosabb ideig. Az eredmény pedig hétfőn ledöbbentett, kedden jót nevettünk, szerdán pedig rájöttünk, hogy: NAPPAL NINCSENEK VIDEOKLIPPEK AZ MTV-n??!! Éjszaka, úgy éjfél után, meg hajnali kettőkor is, egészen nézhetőeket tolnak, de reggel 9 után éjfélig elvileg semmi. Ami esetleg van, az sem került elő a (nem:D) reprezentatív felmérésünkből. Szánalmas. Isten veled MTV! Marad a Petőfi Rádió a maga szeretnivaló hibáival együtt.

Ma hajnali kettőkor viszont egymást érték a jobbnál jobb videók: a fejem elsőként a Hiperkarma Dob+basszusára kaptam fel, majd nem sokkal ezután jött egy Hangmás klipp, akiket nem tudok besorolni a fura énekes, az állandó pozőrködés és az eredetiség hiánya miatt valószínűleg. Majd Stereomilk Erdő című száma, de nem ám abban a verzióban, ahogy az első Hiperkarma albumon hallhattuk: kicsit átszerelték, és egy régies képminőségű kamerával felvett videóval bolondították meg. Az eredeti jobb, de ez is nagyon hangulatos lett. Szóval tudnak a tévénél válogatni, ha akarnak, de hát Hulk Hogan, Paris Hilton, no meg a Hills, vagy mi a fene nem hagyják őket kibontakozni.

A második legfontosabb felfedezésem pedig az új (?) Opel reklámhoz köthető. Tuti, hogy a Don't stop me now című Queen számot már használták valami reklámozásához, mert annyira magas labda, és képtelenség, hogy még nem erőszakolta meg valaki. Az Opelnél kicsit bugyután, de amúgy tisztelettel közeledtek az alaphoz. A lényeg viszont az, hogy a reklámfilmben pillantottam meg a hét legszebb lányát!! Ezen a videón ő kapta meg a csodálatosan kerek 0:10 és 0:11 másoderc közti időtartamot. A közlekedési lámpa felbukkanása előtt szimpatikusan, kimérten énekel, a kormányt csapkodó leányzó után rögtön. Látszik rajta, hogy kissé karrierista. Nem feltétlenül csípem az ilyeneket, de ez egy reklámfilm, és én éppen 21 éve és 1 hónapja élek a saját, hermetikusan lezárt világomban. Nos, őt választom a Hét legszebb lányának! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr471122592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raveon 2009.05.15. 17:47:39

Hát baszki ezt nem hiszem! Te is befigyelted azt a csajt reklámban? :D
Kezdem úgy érezni, olyanok vagyunk, mint a Miért éppen Alaszkában?-ban Chris, a rádiós meg a fekete féltestvére, Bernard. :))))

Egyébként ha már reklámos jó nők, a mostani KFC reklám robogós csaja is nagyon ott van.

mtv: nézhetetlen szar lett,ja. A Comedy meg teljesen elvette a VH1-t, remélem később valami másik sávon visszahozzák.
süti beállítások módosítása