Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - emerkettő meg minden #2

2009.05.24. 11:24 | fdave | Szólj hozzá!

Címkék: mr2 3x

Legyen ez is egy könnyed hét, nem? Tanuláshoz maximum rádiót vagyok képes hallgatni, így egyértelmű, hogy a fent említett adó szól egész nap. A most következő háromból kettőt ott hallottam.

Elsőként jöjjenek a Kéményseprők. Egy újabb könnyed, igazándiból nagyon is könnyed, de őszinte és vicces alternatív zenekar, akiknek elvileg június elején jön az újabb számuk. Albumról nem tudok, de igencsak szimpatikus, ahogy például az egyik youtubeos videójuk kommentjei közt szervezkednek, és tudatják a rajongókat a zenekarral kapcsolatos hírekről. Kihasználják a netet, az biztos. A szám pedig a Sodorj Duna!, aminek mintha egy más verzióját játszanák a rádiók, de lehet, hogy én emlékszem rosszul.

 

Másodjára az Anselmanók Latin Katicabogár című szerzeménye, ami szintén valószínűleg csakis az emerkettő segítségével lett híres. Első hallásra nem vettem ki tisztán a magyar nyelvű szöveget, azt hittem, hogy egy fasza kis latinos hangzású szerzemény, de így szöveggel kiegészülve: elképesztő! :) Ilyen szöveget biggyeszteni egy kis latinos cucchoz hatalmas ötlet.

 

Végül pedig az egyik legjobb klippremier a héten: Jarvis Cocker visszatért, és csinált egy olcsó, de kurvajó klippet is hozzá!!! A Jarvis című albumát imádtam néhány éve, az újba még csak belekaptam, de mindenképpen másabb, könnyedebb és egyszerűbb, mint az volt. Ez pedig nem baj, a videót pedig nézzétek, mert így kell klippeket csinálni. ;)

Jarvis Cocker - Angela

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr401140409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása