Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Scars on broadway hírmorzsák - ismét

2008.06.27. 22:51 | fdave | 5 komment

 

Bizony, bizony, már csak egy hónap az albumig, de addig is történt egysmás a fiúkkal. Klipp, turné, miegymás.

Nemrég még csak számcímeket szellőztettek meg a blogjukon, immáron felkerült a teljes tracklista, ami így néz ki:

 
1. Serious
2. Funny
3. Exploding/Reloading
4. Stoner-Hate
5. Insane
6. World Long Gone
7. Kill Each Other/Live Forever
8. Babylon
9. Chemicals
10. Enemy
11. Universe
12. 3005
13. Cute Machines
14. Whoring Streets
15. They Say
 

Némi meglepetésre tehát a They say zárja az albumot, aminek több dolog miatt is örülök, melyek közül az egyik az, hogy így a rajongók által széthallgatott szám nem töri meg az addigi hallgatási rendet, és mintegy ajándékként a végére rakták. Juhéé.
 
Na de ami ennél is fontosabb, hogy Európába jönnek turnézni, legközelebbi állomás Bécsben lesz, szeptember 4-én.
 
A végére hagytam a hírértékében tényleg nagyobb dobást, a klippet. Ma este debütált ugyanis a They say-hez készített videó, melyet a világon először itt, ezen a blogon láthatnak az olvasók... na jó ez nem igaz, de hát próbálkozni lehet, nem?
A videó viszont inkább érdekes lett, mint jó, nekem legalábbis nem nyerte el a tetszésem. Elég jellemtelen képek váltogatják egymást, tulajdonképpen image-klipp is lehetne, ha nem ráncigálnák annyira azt a kamerát. Daron pedig lassan már ilyen külsővel a hazai turnén a Boldogságsziget című örökbecsű Apostol szerzeményt is felveheti a repertoárba.
Mindenesetre a szám továbbra is közel tökéletes, a srácokat pedig szeretjük, úgyhogy videóra fel!
Itt van, íme:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr53542796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chavez 2008.06.30. 01:04:59

Semmi bajom Serj-el, de Daron hangja valahogy sokkal barátságosabb a füleimnek. Ez a dal meg egyszerűsége miatt olyan tökéletes.

fdave 2008.06.30. 10:51:16

Én is inkább Daron hangját szeretem, bár tény, hogy jelenleg Serj rendelkezik a legjobb énekhanggal. A debütáló albuma nem volt rossz, de nekem nagy csalódást jelentett. Nem is hallgattam sokáig, de lehet, hogy azért volt, mert túl sokat vártam attól a lemeztől. Szigetre sem megyek csak miatta, mert ugye (bár érthető) System számokat nem énekel saját koncertjein.
Ez az albumtól már nem várok olyan sokat, és remélem nem okoz csalódást Daron és John. :)

Chavez 2008.06.30. 18:47:49

Serj szólólemeze nekem is csalódás volt, és pont azért, mert nem kaptam mást, mint egy lebutított S.O.A.D. lemezt, ami csak arra volt jó, hogy Serj még jobban odamondhasson a politikának, Bushnak, meg mindennek aminek csak lehetett.
Én viszont sokat várok a Scars-tól. :)

exactlee 2008.07.21. 20:05:56

No? A Hiperkarma hetet még az sem szakíthatja meg, hogy közben kiött az album? :)

fdave 2008.07.22. 00:22:07

Hohohó exactlee! A fejemben végig a jövő hét járt, gondoltam addig nem is lesz különösebb mozgás! Hála neked, már hallgatom is, nagyon kíváncsi vagyok! :) Csomó frissítés a blogukon is, temérdek info! Köszi mégegyszer! :)
süti beállítások módosítása