Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Vasárnap 4. - Itt a vége, egy stílusos lezárása a hétnek

2008.07.27. 19:36 | fdave | Szólj hozzá!

Bizony ám. Véget ért a hét, vele együtt a Hiperkarma hét is. Én élveztem, remélem inkább több, mint kevesebb sikerrel tudtam le ezt az egészet. Az elején ígértem, hogy konkrétumokat is mondok az új albummal kapcsolatban. Katt.

Tehát létezik ugye a Pankkk (akárhány k-val is írják) pályázat. Idén először már albummal rendelkező együttesek is pályázhattak új album kihozatalához szükséges pénzbeli adományokért. A 30y volt az első név, akit a listában láttam, de továbbolvasva örömmel vettem észre, hogy a Hiperkarma is a nyertesek közt van.

Más: Robihoz közel álló menedzsment végre bejelentette, hogy lesz újra Egyszálgitár Robival, ezzel együtt pedig, bár nem hivatalos a bejelentés, azt is hozzátette, hogy előbb lesz Hiperkarma, mint az bárki gondolná. Szeretnék hinni nekik, remélem így is lesz.

Stílusos lezárásnak két különleges videót gondoltam. Bár már így is többórányi anyagot nézettem át veletek, erre a kettőre ráértek akkor, amikor tényleg kedvetek tartja. Az egyik egy Millenáris park-beli felvétel, ahol vonósokkal és miegymással kiegészülve léptek fel, míg a másik a Stereomilk egyik fellépése, ahol a Blabla sláger Csillagtelep című szerzeményt adják elő. Nagy (?) meglepetésre Robi is feltűnt, és ha már ott volt, a színpadon együtt adták elő a számot. Szuper.

Ezentúl kicsit ritkábbak lesznek a frissítések, de tényleg remélem, hogy tetszett ez a hét. Fdave voltam. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr12588208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása