Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - Travis

2008.08.30. 12:35 | fdave | Szólj hozzá!

A zenekar, akik soha nem lettek nagy sztárok, de valószínűleg nem is akartak azok lenni. Egyszerűen csak a legdallamosabb és legszebb szerzeményeket szállítják lemezről lemezre, így azért megvan a stabil bázisuk. Nem hinném, hogy kicsi lenne ez a réteg, és nem is tévednek, valóban nagyszerű zenekar a Travis. (tudtommal) legutóbbi albumukon is csak sorjáztak a szebbnél szebb számok, ennek a 3xnak az összehozására pedig egy ma reggeli mrkettő...petőfi rádiós élmény inspirált.

Egy nagyon jó, értsd rádióbarát szám ment, miközben autóztam Lenti felé félúton. Mobil előkap, hangjegyzet, majd otthon ráérek utánanézni, hogy kik is ők. A rádiók jó szokásához híven nem mondták be, hogy ki az előadó, de hát így izgalmasabb a keresgélés. Kábé 3 perc alatt meg is lett: Travis - Eyes wide open

 

A Closer-re is kábé így találtam rá anno. Zalaegerszeg, Interspar, a bolt rádiójából üvöltött egy nagyon fasza szám, mobil elő, hasonlóan, csak ez jóval korábban volt. A klipp nagyon jó lett szerintem, de mivel posztolható változatot nem találtam belőle, így live: Travis - Closer

 

A végére pedig a kedvenc, aminek a klippje is egész hangulatos lett. Végre klippet tudok mutatni, bár szerintem nem létezik ember, aki nem hallotta volna ezt. :)

Travis - Sing

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr2640853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása