Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

S. Darko

2008.11.24. 16:30 | fdave | 12 komment

Rossz viccnek fogtuk fel, de ugye már mindenki tudja, hogy jön lassan a Donnie Darko folytatás/spinoff, az S. Darko, amiben Donnie kishúgával fognak mindenféle érdekes dolgok történni. Miután megtudtam, hogy nem Richard Kelly rendezni, már nem is annyira volt nagy szám a hír, de azért egy esélyt megér talán. Tudom, hogy nem kívülállóság, meg hogy igazán trendi, de szűk családi és baráti szinten majdhogynem kincsként kezeljük az eredeti mozit, nemrégóta pedig a Southland Tales-t is.

Egy érdekes videót hoztam, ami bemutatja a Southland Tales-ben megjelenő nyuszifejeket lelassítva, mert hogy vannak benne, nem is kevésszer.

 

Valamint találtam egy teaser trailert, ami a maga 51 másodpercével, és az eredeti mozifilmből kivágott képek tömkelegével semminek számít, de azért mégiscsak létezik. Az S. Darko tuti nem ilyen lesz.

 

Illetve egy kezdetleges poszter az S. Darko-ról.

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr87785250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raveon 2008.11.25. 11:52:14

Én még az eredetit sem láttam. :)

fdave 2008.11.25. 12:09:18

? :) (nem, az nem lehet. Kíváncsi vagyok, hogy tetszene.)

Amúgy figyeled, hogy most már béltisztító helyett másokat nyomatunk? :D

raveon 2008.11.25. 16:34:02

Valahogy kimaradt. De van ennél cifrább is: nem láttam egy Rambo, egy Rocky, Egy Keresztapa, egy Cápa részt sem. :D

fdave 2008.11.26. 00:00:46

Ó, hát akkor folytassuk a licitálást. :)
Rambo: egyet sem láttam
Rocky: egyikből úgy fél órát
Keresztapa 1-et csak, Cápa nem is izgat annyira.
Na de hogy mondjak is valami meghökkentőt esetleg: eddig sikerrel kerültem el azt a két filmet, amit a haveri köröm általában hatalmasnak szokott titulálni, és ezáltal kicsit ellenszenvesebbé vált mindkét film: Ravasz, az agy... valamint Harcosok klubja. :)
Ellenben most néztük a 21- Las Vegas ostromát, és épp a black jack lapszámolási módszereket tanulmányozom.:)

raveon 2008.11.26. 07:04:20

Jó én is láttam a Rocky 1-ből az első fél órát, de vagy álmos voltam vagy ilyesmi, ezért ennyi is lett. Ravaszt elkezdtem nézni, 10 perc és annyi. Harcosok Klubját viszont én is ajánlanám. Már alapból nem lehet egy rossz film az, amelyiknek az utolsó jeleneteinél a Pixies Where is my mind?-ja megy. :)

exactlee 2008.11.27. 12:02:56

Ezek után a vallomások után már nem csodálom, hogy filmekről nem nagyon írtok. :)

raveon 2008.11.27. 16:45:10

Hát ja, 2006-ban kétszer voltam moziban és 3-4 filmet láttam összesen a tv-ben. Azért ez az arány változott mára, de az volt a mélypont. :)

fdave 2008.11.27. 21:07:24

Én is ritkán járok moziba, csak különleges filmekre tartogatom az élményt. Idén megvolt kétszer a Batman, aztán ennyi. Előtte 300-on voltam talán, meg Star Warsokon biztosan. Anno nagyon sokat jártam/jártunk, mert még kicsiny, ezer főt éppen elkerülő falvunkban is működött mozi. No meg középsuliban töredékáron lehetett kollégiumból menni, így minden hülyeséget megnéztünk unaloműzésként.
Nekem a film volt a ranglista alján sokáig, értsd első zene, aztán könyvek, képregények, aztán filmek. Most meg a napi egy film átlagot próbáljuk tartani szobatársammal. :)

raveon 2008.11.27. 21:56:21

Igazából addig volt elég jó helyezésen a filmnézés nálam, amíg el nem költöztünk, mert addig volt HBO-nk.

csabszi 2008.12.01. 20:32:28

hát mivel nem kelly rendezi biztos nem lesz benne idő utazás, világ vége azért még lehet, ja és harcosok klubja ejnye ejnye:)

fdave 2008.12.02. 12:01:43

Nem csak Kelly csinál időutazós filmeket: nyuszi vagy, McFly? :D

csabszi 2008.12.02. 13:01:28

jó debiztos csak ez a dark-os hallucinációs írányba viszik el és hogy bolond lett a húga is. csak remélem hogy a nyulat nem viszik át mert az nagyon gáz lenne
süti beállítások módosítása