Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - Soxor (10x)

2008.12.23. 07:40 | fdave | Szólj hozzá!

Karácsonyi különkiadás! Raveon és én dobtunk össze egy rakás videót, ami a karácsony jegyében íródott/készítődött, és messze túllépi a megszokott hármas szabályt. A biztonság kedvéért megjegyezném, hogy az érdekesebb videókat raveon szállította, én pedig megpróbáltam ellensúlyozni ezt egy jó adag karácsonyi giccsel, mert én meg aztat is szeretem. :) Boldog Karácsonyt mindenkinek.

The Raveonettes - Christmas Song

 

Elvis Presley - Blue Christmas 

 

The Darkness - Christmas Time (Don't Let the Bells End)

 

The Ramones - Merry Christmas Baby

 

Yello - Jingle Bells

 

What's this?

Band Aid 20

Bjorn Again - Santa Claus is coming to town

Slade - Merry Xmas

...és végül egy Coca-Cola reklám a sok közül. A kedvencem, bár magyarul nem találtam meg. Mindenkinek Boldog Karácsonyt!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr28837903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása