Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - Hetikönnyű

2009.04.02. 04:10 | fdave | Szólj hozzá!

Erre a hétre (is) sikerült igen érdekes videókat összeválogatnom. Némelyiknek inkább a tágabb értelmezése, másiknak a rendezője érdekes, de maguk a dalok is elég hallgathatóak. A harmadik videónál pedig egy régi adósságomat törlesztem, amit remélem nem csak én fogok értékelni. :)

Mindig is szerettem kikapcsolódásképpen mai popzenét hallgatni, és valahogy mindig örömmel töltött el, ha azt egy csinos és szép lány énekli meglehetős beleéléssel. Nos, ezt a videót még régebben néztem meg, de most a rádióban szólt, és feltűnt, hogy egy ilyen ártatlannak tűnő (az is egyébként) számnak hogy lehet ennyire értelmes szövege? Lehet, hogy a megpendített téma érdekes, de tény, hogy nem nagyon foglalkoznak a háborúval manapság a habkönnyű dalok piacán. Nerina Pallot videója például nálam egy az egyben megveri az első önálló Serj Tankian videót, már ami a háború megjelenítését illeti. Elképesztően ötletes, de mégegyszer mondom, a szöveg a legfontosabb, ami egyáltalán nem szokványos. Bár persze nem megy költői mélységekbe, ezt felesleges lenne elvárni tőle, de a maga naivitásával és bájával igen erős figyelemfelkeltő ereje lehetett/volt.

Nerina Pallot - Everybody's gone to war

 

Aztán mostanában mindenki a Where the wild things are trailerére izgul, velem sincs ez másként. Elképesztően várom, hogy (most a könyvet hagyjuk) az új generáció Végtelen története normális filmet kapjon, és hivatkozási pont lehessen! Bár Spike Jonze-nak eddig nem sok filmjét láttam, de utánanéztem, és már "szerződik" is be a John Malkovich menet. Jonze videoklipprendezőként korábban rengeteg videót jegyzett, többek közt például egy-egy Sonic Youth, vagy Chemical Brothers nótához forgatott klippet. A mostani quart.hu-s videoszemlében azonban rátaláltam egy viszonylag új, mi több még forró videójára, amit az UNKLE egyik számához forgatott.

UNKLE - Heaven

 

És igen. Mi is lehetne az, ami engem már fél éve lázban tart, és még nem jelent meg a blogon? Hát naná, hogy egy The Do videó. Bár az első On my shoulders klipp is eszméletlenül jó lett és Olivia is gyönyörű volt benne, nem sokkal később kiadták az At last című nótához is a kisfilmet. Ebben sokkal többet és sokkal közelebbről láthatjuk az énekesnőt, a szám zseniális, de ezt már tudjuk a The Do-ról. Az alapötlet szintén naiv és megható, ahogy a narancsokkal keresik a párjukat az emberek. A kivitelezés pedig mestermunka.

The Do - At last

 

Na én mára teljesen elpuhultam. Ígérem, hogy legközelebb valami irtó kemény, vagy nagyon ritka jön! Üdv. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr621026086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása