Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Dragon Ball Kai

2009.04.13. 13:06 | fdave | Szólj hozzá!

Címkék: dragonball

Kicsit elszoktam a Dragon Ball hírek utáni hajszától, és miközben újrapörgetem az eredeti első széria részeit (jelenleg a 22. következik), elindult a Dragon Ball Kai is Japánban. Jónéhány hazai blog is felkarolta a témát, és én is belevetettem magam. Ha minden igaz, akkor eddig két rész elérhető, és mielőtt bárki eszeveszett örömben törne ki, elmondom, hogy ez a Kai nem új szériát takar, hanem az évforduló alkalmából elővették a Z-t, leporolták, kicsit jobb minőség, amit én nem vettem észre, új opening, stb. és ennyi.

Nem tudom, hogy mit mondjak így első nézés után, mert furcsa. Fillermentesre változtatják az egészet, azaz nem lesz olyan, hogy húsz részen keresztül gondolkodnak a felek, hogy mos üssenek-e, így az extrahosszú sorozatot úgy száz rész körülire redukálják. Éppen ezért a tempó elég gyors, ami nem tesz jót az egésznek: az első részben például már nincs meg az a komótos, békebeli hangulat, ami a Z első epizódját jellemezte. De legalább van ilyen is, itt az ideje megszeretni. :)

Első epizód

Második epizód

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr501062334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása