Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

3x - emerkettő meg minden #1

2009.04.18. 07:52 | fdave | Szólj hozzá!

A cím senkit ne tévesszen meg, ugyanis nem csak emerkettőn játszott számok lesznek, sőt csakis az egyiküket hallottam ott, épp csak nem tudtam milyen címet kreálni. Az az egy viszont olyan elementáris erővel taglózott le egy tanulással töltött délutánon, hogy elképesztő, míg a másik kettő közül egyikük ismét magyar lesz, külföldre szakadva csakis a változatosság kedvéért (értitek a poént, nem? legutóbb Idoru, most meg..:)), másikuk pedig egy még meg sem jelent lemez előfutára híres előadóval és remek klippel, utóbbihoz pedig még ezeknél is híresebb producerrel (vagy rendezővel?). Katt a továbbra.

Én nem is szaporítanám a szót, a bevezetőben mindent elmondtam, amit el lehetett mondani. Kezdésképp itt is van az a csodás szám, amit a már említett rádióadó jóvoltából ismertem meg!

BPA feat. Emily the great - Seattle

 

A második szerzemény egy bizonyos szemüveges kopasz urat dícsér. Igen, ő Moby, akinek idén nyáron új lemeze érkezik. A Pitchfork-on kaptam el a klipp debütálását, amit nem kisebb név rendezett, mint David Lynch. Ezt az infót kezeljétek fenntartásokkal, mert a cikkek fele nem említi rendezőként, szóval az idő majd választ ad mindenre. Animációs kéremszépen, feketében.

Moby - Shot in the back of the head

 

 

Végül pedig egy örökbecsű Rémember szerzemény Aliendirge címmel. Mikor csinálnak végre valami értelmeset is a srácok? Itthon gondoltam, mert külföldre mostanában nem tervezek menni. Főleg nem koncert miatt. Gondolkodtam, hogy mindenkikedvence My dream is a mirror legyen, de inkább e remek pszichedelikus (imádom ezt a szót) videó mellett döntöttem. Soxeretettel. Mosolyogj!

Rémember - Aliendirge

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr701066514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása