Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

Minden idők 100 leggonoszabb gonosza

2009.05.11. 23:13 | fdave | Szólj hozzá!

Címkék: lista képregény

Imádjuk a listákat! Én személy szerint készíteni kevésbé, ám másokét böngészni mindennél jobb időtöltés. Nem tudom, hogy milyen front jött, de médiumtól függetlenül csak úgy sorjáznak a gonosztevők. A Könyvkolónia az irodalmi gonoszokkal foglalkozik posztjában, én most egy hasonló kaliberű listával készültem képregényes témában, melyet az IGN weboldala állított össze. Az első ötven helyezettre még egy kicsit várni kell, addig is a nem túl szerencsésen szerkesztett oldal lassúságának hála az eddigi ötvenet is jó időbe telik majd végigpörgetni. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr421116145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása