Friss topikok

  • Chavez: A dinnye igazi, vagy a készlet része vajon? (2010.08.22. 16:06) Figurák 2.
  • Chavez: Lájk (2010.07.26. 01:19) 35 mozi 2 percben, azaz 35mm
  • Chavez: Jelentem, megnéztem a trélert. :) Egy szót se értettem belőle. :D (2010.07.26. 01:15) Heaven's Door
  • raveon: Hé, csinálj valamit a knetes privátlehetőségeddel, mert nem tudok sunyiba üzenetet küldeni neked! :D (2010.07.04. 08:00) Fujiko Coffee
  • Chavez: Hehe, tök jó. :) Jó lenne tudni, hogy miket beszéltek, úgy nyilván több értelmet nyerne. De techni... (2010.06.02. 16:16) Egy új tehetség

ZONGO BLOG

Képregény, zene, minden

NOIR a DH-tól

2009.08.03. 23:31 | fdave | Szólj hozzá!

Címkék: képregény noir dark horse

Teljesen véletlenül akadtam erre a kiadványra, ami idén ősszel érkezik a boltokba a Dark Horse jóvotából. Az elegáns borító mögött majd több rövid történet bújik meg, melyek közös pontja témájuk: egytől egyig bűnügyi sztorik lesznek, a szakma legjobb íróinak közreműködésével. Lesz benne Azzarello, Brubaker (nem semmi, mi?), David Lapham, Jeff Lemire, meg még sokan mások. Eléggé várós, és ahogy néztem, nem is lesz drága. Bepillantót, azaz előzetes oldalakat itt találtok.

A bejegyzés trackback címe:

https://zongo.blog.hu/api/trackback/id/tr361287158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása